Największa niespodzianka dni ostatnich: przyjechała do mnie Tit z torebeczką.
A w niej, a co to ... to co ?  Toż to wspaniałe papiery :) Brązowe (a jakże!), niebieskie, zielone, żółte, a nawet różowe. Przeróżne w kropki, kreski, wzroki, kwiatki, są nawet motylki. Co tylko dusza zapragnie :)
Tylko brać, wycinać, kleić i wspaniałe cuda powstają.

Mimo, że magiczne słowo już zostało powiedziane to ponownie DZIĘKUJĘ:)

Hmm i tak kartki leżały sobie - bo takie ładne, że szkoda mi ich było "zepsuć".
I nadszedł ten czas - wyciągam nowe nabytki i próbuję swych sił w nowych wyzwaniach.




Wystawiam moją pracę w wyzwaniach:
Rapakivi - Wiosna
Świat Artysty - Wiosenna barwa zieleń

6 Responses
  1. Ewa S. Says:

    Drzewko z chmurek... świetne!


  2. Unknown Says:

    Bardzo pomysłowa karteczka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)


  3. Unknown Says:

    Dziękuję :)


  4. ale fikuśna ... aż chce się na zieloną trawkę ... dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)


  5. Aszczka Says:

    wesoło mi, zielono mi ;-) la la la
    dzięki za zabawę z Rapakivi


  6. Katrina Says:

    Prawdziwie wiosenne klimaty... piękna karteczka. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)


Prześlij komentarz