Robię tą kartkę już od tygodnia (!) cały czas uważając, żeby nic nie zepsuć.
Mam nadzieję, że udała mi się ta sztuka:)
Na zdjęciach kolejne etapy ozdabiania kartki. Mi najbardziej podoba się pierwsza wersja - ta bez ozdobień. A co do zdjęć to zrobiłam ich chyba z "milion". Cały czas "COŚ": złe światło, nieodpowiednie tło i masę innych niedogodności.

A i jeszcze taka myśl... zamawiałam sobie ostatnio kwiatki, kryształki (i inne jakże niezbędne mi rzeczy) w dwóch różnych sklepach internetowych. Otwieram paczki, a tu w jednej z nich niespodzianka - gratisy, którymi od razu się podzieliłam z ... (no wiadomo z kim - co post jest o niej mowa:) )
Ogromnie się z tej niespodzianki ucieszyłam:) Były tam dwa kwiatki, dosłownie kawałeczek taśmy ozdobnej, koronki:) Taki bardzo miły gest ze strony tego sklepu:) Dla nich zapewne to grosze dodawać takie gratisy do paczek, a dla osoby obdarowanej to wielka radość. Zapewne nie raz jeszcze coś u nich zamówię:)


 




Zgłaszam pracę na wyzwania:
 Digi Scrap - Kwiaty

Stempell & Kartoon - Pastelowo - roślinnie

Szmek - Powitanie wiosny

9 Responses
  1. Bardzo ładna, skromna karteczka. Bardzo mi się podoba ten różowy papier w kropki. Czy ten nadruk jest już na tym papierku czy przyozdobiłaś go stempelkiem?


  2. Unknown Says:

    Dziękuję. Nadruk zrobiony stempelkiem z ziemniaka;) A tak na poważnie to był już na papierze:)


  3. Urocza, delikatna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl :)


  4. bardzo ładna! dziękuję za wzięcie udziału w zabawie w Stempllu&Kartoonie :)


  5. Delikatna i powabna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap. :)


  6. Moni Says:

    Wiosennie i delikatnie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)


  7. MONIKAAA Says:

    Piękna karteczka :)
    Dziękuję za udział w kwiatowym wyzwaniu na digi-scrap.pl


  8. delikatność i zwiewność w jednym ... pozdrawiam Ki DT S&K :)


  9. Barbarella Says:

    Dziękuję za udział w wyzwaniu S&K
    Barb


Prześlij komentarz